-
Генератори інверторні
-
Дизайнерські ванни
-
Санітарна кераміка
-
Душові кабіни, піддони
-
Меблі для ванної, умивальники з литого мармуру
-
Змішувачі та комплектація
-
Аксесуари для ванної кімнати
-
Для громадських місць
-
Мийки кухонні
-
Насосне обладнання
-
Очистка води
-
Водопровід, Газопровід, Каналізація
-
Теплові насоси
-
Устаткування для опалення та ГВП
-
Опалення на пеллетах
-
Сонячні системи
-
Готові комплекти для ванних кімнат
Хочемо подякувати Усіх відвідувачів...
Підпишіться на розсилку і отримуйте свіжі новини і акції нашого магазину.
FAQ - поширені питання
Ознайомтеся з уже існуючими поширеними питаннями і відповідями на них
Допомога покупцю (11)
|
Допомога покупцю
Навіщо реєструватися на сайті |
---|
Зареєструвавшись на сайті, Ви зможете брати участь у форумах. При купівлі товарів в інтернет-магазині, Ви будете учасником програм лояльності, наприклад "накопичувальної програми", без реєстрації це неможливо. |
Де можна завантажити прайс |
---|
Прайс-листів на сайті у вільному доступі немає. |
Чим відрізняється замовлення без реєстрації, від замовлення з реєстрацією? |
---|
Якщо Ви замовите товар зареєструвавшись, то Вам буде доступний кабінет, в якому Ви зможете простежити стан Вашого замовлення. Крім того, при створенні нового замовлення, Ваші реєстраційні дані додаватимуться в замовлення автоматично, не потрібно буде вводить дані кожного разу. Робимо висновок: якщо Ви плануєте повернутися до нас за покупками, радимо Вам зареєструватися. |
Як знайти товар |
---|
У меню "Каталоги", Ви можете завантажити електронні версії каталогів продукції. Там кожному товару присвоєний унікальний код, який ідентичний Артикулу Арт.) у інтернет-магазині. Набравши в пошуку артикул, Ви швидко знайдете товар, що цікавить Вас. |
Для чого потрібна кнопка "Повторити замовлення" в розділі "Мої замовлення"? |
---|
За допомогою цієї кнопки клієнт може помістити в кошик усі товари з будь-якого раніше оформленого замовлення. |
Як об'єднати два або декілька замовлень в один? |
---|
Об'єднання декількох замовлень в один, на жаль, технічно неможливе. В крайньому випадку, можна анулювати оформлені замовлення і оформити новий із загальним складом. |
Чи можна змінити адресу доставки оформленого замовлення? |
---|
У оформленому замовленні зміна адреси неможлива. В крайньому випадку, можна в особистому кабінеті вибрати замовлення, для якого хочете змінити адресу, натиснути посилання Повторити замовлення і вказати іншу адресу доставки, а старе замовлення відмінити. |
Як анулювати замовлення або окремий товар із замовлення? |
---|
Щоб анулювати замовлення або товар із замовлення:
Примітка: відмінити замовлення можна тільки до того, як воно сплачено. |
Як дізнатися про стан замовлення? |
---|
Покупець може відстежити стан замовлення безпосередньо на сайті інтернет-магазину в Персональному кабінеті. Окрім цього він отримує повідомлення по електронній пошті при оформленні замовлення, його оплаті і передачі замовлення в службу доставки. У разі виникнення питань клієнт завжди може звернутися в службу по роботі з клієнтами по телефону і отримати повну інформацію про стан замовлення. |
Як повернути товар? |
---|
Клієнт має право відмовитися від замовленого товару належної якості у будь-який час до його отримання, а після отримання - впродовж 14 днів, не рахуючи дня купівлі. Повернення товару належної якості можливе у разі, якщо збережені його товарний вид, споживчі властивості, а також документ, що підтверджує факт і умови купівлі вказаного товару. Клієнт може повернути товар неналежної якості виготівникові або продавцеві і зажадати повернення сплаченої грошової суми впродовж гарантійного терміну або терміну придатності. Клієнт також має право зажадати заміни товару неналежної якості або усунення виявлених недоліків. Детальніше про повернення |
У мене є купон на знижку. Як мені їм скористатися? |
---|
Купон знижок дозволяє отримати персональну знижку на товар. Для цього при оформленні замовлення в розділі Мій кошик вкажіть код купона знижки в спеціальному полі. |