Каталог товарів
- Генератори інверторні
-
Дизайнерські ванни
-
Санітарна кераміка
-
Душові кабіни, піддони
-
Меблі для ванної, умивальники з литого мармуру
-
Змішувачі та комплектація
-
Аксесуари для ванної кімнати
-
Для громадських місць
-
Мийки кухонні
-
Насосне обладнання
-
Очистка води
-
Водопровід, Газопровід, Каналізація
- Теплові насоси
-
Устаткування для опалення та ГВП
-
Опалення на пеллетах
-
Сонячні системи
- Готові комплекти для ванних кімнат
Новини
31.05.2016
Виставка Aqua-Therm Kyiv 2016
17-20 травня пройшла виставка "Aqua-Therm Kyiv 2016".
Хочемо подякувати Усіх відвідувачів...
Хочемо подякувати Усіх відвідувачів...
Підписка на новини магазину
Підпишіться на розсилку і отримуйте свіжі новини і акції нашого магазину.
Акції
Накопичувальні знижки
Для зареєстрованих користувачів діє накопичувальна система знижок до 5% * .
-7% на 10 товарів в кошику
При покупці одного найменування товару в кількості від 10 штук, надається знижка 7% на цей товар
Статті
Технології для кухні
Smart Touch- електронне сенсорне управління ТСТ для кухні
Swift 360°
Поворотний вилив на 360 °
Вилив, як перемикаючий клапан
Вилив в якості перемикача заощаджує простір і підвищує якість змішувачів.
Гарантія
Однією з важливих складових роботи компанії є те, що наші товари сертифіковані і забезпечені фірмовою гарантією фірм-виробників.
Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:
- правильно і без помарок і виправлень заповнений гарантійний талон, в якому повинні бути вказані модель та серійний номер виробу, дата продажу та печатка торгуючої організації;
- документ, що підтверджує покупку (чек, товарна накладна);
- повна комплектація товару.
Звертаємо також вашу увагу на те, що при отриманні і оплаті замовлення покупець в присутності кур'єра зобов'язаний перевірити комплектацію і зовнішній вигляд виробу на предмет відсутності фізичних дефектів (подряпин, тріщин, сколів і т.п.) і повноту комплектації. Після від'їзду кур'єра претензії з цих питань не приймаються.
Гарантійне обслуговування не проводиться якщо:
- загублений або не заповнений гарантійний талон
- виріб має сліди механічного пошкодження
- порушені заводські пломби
- були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
- проводився ремонт особами, які не є співробітниками сервісного центру
- використовувалися неоригінальні комплектуючі
Детальний опис умов надання гарантії ви можете знайти в документації до придбаного товару та / або на сайті.